Koju tekućinu odabrati

Potrebu za litrom tekućine naš organizam zadovoljava putem hrane, a ostatak moramo nadoknaditi napitcima, ali kojim?

kČest je slučaj da ljudi svoje dnevne potrebe zadovoljavaju kroz gazirane i negazirane sokove, energetske napitke, mineralnu vodu, pa čak i pivo ili vino. Svi ti napitci u sebi sadržavaju i dodatne elemente od kojih su najučestaliji klor, i neželjeni mikroorganizmi ili minerali.

Naš izbor često se svodi na to kako se osjećamo i što više volimo. Čaša prirodnog soka uvijek dobro dođe i zdrava je, no često nemamo vremena pripremati ovakve napitke pa posežemo za industrijskim sokovima, a ni gazirani nam nisu strani. Prilikom konzumiranja ipak moramo biti svjesni da liječnici savjetuju vodu i to onu koja ne sadrži ugljični dioksid i ima relativno nisku količinu natrija, što znači prirodnu izvorsku negaziranu vodu.

Prilikom odabira tekućine trebamo uzeti u obzir da radi našeg zdravlja moramo izbjegavati i proizvode sa diuretskim djelovanjem tj. onim koji pospješuju izlučivanje tekućine. U ovu skupinu proizvoda spadaju zašećereni napitci, kava, crni čaj i alkohol. Uz to, oni sadrže previše šećera te malo ili nimalo hranjivih sastojaka.

Kao što je rečeno, pored hrane i napitaka koje pijemo iz užitka, tekućinu moramo nadoknađivati putem dovoljnog unošenja vode ili velikim količinama voća i povrća.

Jednom kad steknete naviku redovitog pijenja vode vrlo brzo ćete primijetiti blagodati koje vam donosi! Imat ćete više energije, a stanje kože će se uvelike popraviti. Osim toga, smanjuje se učestalost konstipacije i glavobolje, a i vaša će linija imati koristi zbog smanjenog unosa šećera.

Share |
 footer  boca footer2016  designer